söndag 5 april 2009

Las Vegas, Oslo, Göteborg, Stockholm

söndag 5 april 2009
Då var man tillbaka till vardagen igen.
Var i Las Vegas i två veckor för lite r n' r. Välbehövt!
Blev mycket shopping och en tur ner till "strippen" för en show (Penn & Teller) och övernattning på Circus Circus.

Aleks mamma (Linda) flög tillbaka med oss för att spendera lite tid hos oss
i Göteborg. Det är ju lite tråkigt att jag är i
Oslo mestadels av tiden så vi ses inte så mycket.

Min vistelse i Oslo börjar dock närma sig sitt slut.
Den 1:a maj drar jag till Stockholm för att börja jobba där.

Aleks kommer förmodligen att stanna i Göteborg tills efter sommaren
men sen kommer han också att flytta upp.
Allt beror egentligen på hur snabbt vi kan få vårt hus i Göteborg sålt
och hur snabbt vi kan hitta ett i Stockholm.

Nej nu har solen hittat ut här så jag ska bege mig ner till Aker Brygge,
sätta mig på nån uteservering och njuta av det fina vårvädret.

0 kommentarer:

 
Josefine's Blog © 2008. Design by Pocket