fredag 6 februari 2009

Buss, mässa och mys

fredag 6 februari 2009
Så min trogna Säfflebuss som kör mig mellan Göteborg
och Oslo har gått och bytt namn, det har nu blivit gobybus.se.
Det är inte bara namnet som har ändrats, bussarna har
också ändrats, till det bättre. Bla. skönare säten, i skinn, med mer benplats,
eluttag vid varje säte så man kan koppla in sin laptop och nyttja
gratis trådlöst internet, förbokning av säte med mycket annat.

Igår efter en låååång dag på jobbet tänkte jag bara gå hem och slappa,
men Karolina (som jobbar i servisen) föreslog att vi skulle ta en öl
och bara sitta och snacka lite skit, så det gjorde vi.
Vi satt på Hard Rock i 4 timmar och bara snackade och mös.
Var faktiskt bra mycket trevligare än att gå hem till en tom lägenhet,
så tack Karolina!

Idag gick jag in till jobbet och öppnade upp köket, gjorde så mycket
som möjligt för att sen möta upp med mina kolegor Inge och Lyndon.
Vi hoppade på tåget till Lilleström och gick på Smak. Smak är en mat,
dryckes och utrustnings mässa. Vi hade otroligt trevligt, gick runt och
pratade med folk, åt en massa mat och drack en massa gott.
Det är alltid kul med såna här mässor och det var kul att få
gå på en här i Norge.
Nu sitter jag hemma på soffan och är helt slut!
I morgon är det jobb sen ska jag på middag och fira min kompis
killes födelsedag, kommer med all sannolikhet bli en helkväll.

Jag glömde nästan, på måndag ska jag tatuera mig. Mer kommer sen.

3 kommentarer:

Brian sa...

Kul att du är igång med bloggen igen.
En ny tatuering... hmmm.

Hagberth sa...

Nej men Josse då! Det räcker väl...

Josefine's Blog sa...

Det är nog inte den sista tatueringen jag skaffar.....

 
Josefine's Blog © 2008. Design by Pocket