måndag 9 februari 2009

Tatuering

måndag 9 februari 2009
I dag var jag och tatuerade mig =)
Min kompis Marco som går som lärling på en tatuerings studio här i Oslo
gjorde den(dom).
Det blev fem stycken stjärnor i olika storlekar och färger (gul, orange, röd, blå och grön)
Han gjorde ett grymt jobb.

I går var jag ute en tur med min väninna Janicke (vi jobbade tilsammans
på Linnéa i Göteborg) som jag inte sett på tre år.
Vi gick runt på lite olika ställen och hamnade tillslut på Per på Hjörnet.
Supermysigt litet ställe med live band varje söndag och tisdag.
I går spelade Richi Mantarlie, en helt suverän blues musiker från Bulgarien.
Vi hade en underbar kväll med mycket prat och fantastisk musik.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gjorde det inte ont att tatuera sig? D8, vill så gärna fixa något litet själv men vågar inte xD.

Josefine's Blog sa...

Det är inte så farligt, men det beror också på vart (på kroppen) man gör den. Snart är du ju 18 då får du ju tatuera dig :)
Undra vad pappa och Heidi skulle tycka om det ;)

 
Josefine's Blog © 2008. Design by Pocket